.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف اشیاء تاریخی 3 هزار ساله و دستگیری سوداگران در مازندران
سرپرست یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از کشف اشیاء تاریخی 3 هزار ساله و دستگیری سوداگران در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، ناصر علی‌نژاد با بیان اینکه مهم‌ترین شاکله اصلی توسعه در بخش گردشگری و حفظ آثار ارزشمند تاریخی فرهنگی مبحث حفاظت و صیانت است، گفت: یگان حفاظت میراث فرهنگی باهمین هدف تشکیل شده است و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت و توان خود در حال انجام ماموریت و رسالت ذاتی محوله هستند.

وی با اشاره به اینکه نباید مهم‌ترین حلقه کنونی یعنی مشارکت همگانی و همه جانبه نادیده گرفته شود تاکید کرد: موفقیت در همه امور نیازمند مشارکت فردی و خرد جمعی است که تاثیرگذارترین قشر خود مردم هستند.

سرپرست یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به انهدام 57 باند، دستگیری 230 نفر، کشف یک هزار و 44 قلم شی اصل و بدل و 47 دستگاه فلزیاب با همکاری دستگاه قضا و مراجع انتظامی در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: طی چند عملیات در ماه‌های اخیر با همکاری نیروی انتظامی بیش از 400 قلم اشیاء تاریخی فرهنگی مربوط به دوره ساسانی، اشکانی و عصر آهن کشف شده که برخی در نوع خود بی‌نظیر و قابل توجه هستند و در این ارتباط 15 نفر و تحویل مراجع انتظامی و قضایی استان شده‌اند.

علی‌نژاد از کشف اشیاء تاریخی 3 هزار ساله و دستگیری سوداگران در استان خبر داد.

وی در پایان از مردم استان تشکر کرد و گفت: ستاد خبری این یگان با شماره تلفن‌های 01133391007 و 09116991007 بصورت شبانه‌روزی در خدمت هم‌استانی‌ها جهت دریافت خبر پیرامون حفاری‌های غیرمجاز، تخریب آثار تاریخی و خرید و فروش اموال تاریخی و فرهنگی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.192 seconds.